Nah gyerekek az 1.3.5 eléggé megváltoztatja a végjátékot. Páran már megtapasztalhatták már az élményt, amit ez fog nyújtani, és ahogyan utánaolvastam nekem eléggé tetszett.
A city siege a következő patchtől most már ténylegesen 100% RvR lesz, egy két NPC segítővel. A kérdés már csak az, hogy élesben ez bug nélkül fog-e muszikálni...
- A városban zajló harcokban ezentúl 24 vs 24 player harcol majd egymással.
- A harc 2 óráig tart.
- Minden PvE instance-ot a megtámadott városban disabledre vágnak.
- Minden védekezőnek és támadónak esélye van megszerezni a játékban elérhető egyik legjobb itemeket, a Sovereign szettet.
- Minden stage után lesz egy PQ roll, ahol esélyed van nyerni és és utána kiválasztani azt, hogy mit szeretnél kapni abból.
- Minden résztvevő (aki nyer és veszít egyaránt) kap Crestet a teljesítmény függvényében.
- Az aktuálisan nyertes fél Scenario Insigniát is kap.
- Minden játékos bekerül egy warbandbe, ahogy belép a city instance-ba, ahol is egy számukra kialakított chat channelt is kapnak.
- A loot szabályokat megváltoztatni nem lehet.
- Az a játékos, aki meghal 30 másodperc múlva automatikusan újraéled, de akár fel is rezzelhetik.
- A scoreboardot megtekinthetjük, ahogy belépünk a városba.
- Minden stagere kapunk egy egy lockout timert. Ettől függetlenül részt vehetünk benne, de a játék „kötelez” arra, hogy „opt out”-olj.
- Azok a játékosok, akik a felkészülési szakasz után kilépnek megkapják mind a három stagere a lockoutot.
- Az első és második stageben a játékos az aktuálisan legközelebbi spawn pointnál füg feléledni.
Három stageből áll majd a city siege...
Stage 1
Felkészülési idő: 5 perc
Időtartam: 15 perc (maximum 45, de erről később)
Támadók feladata: a palota kapuját szedjük darabokra
A védők feladata: tartsák fel a támadókat
A lootra szóló lockout: 20 óra
Amikor a csata elkezdődik akkor a két fél megrekednek egy elzárt területen, ahol bevárják a lehető legtöbb játékost. Ez idő alatt a realm vezetőjének a „felügyelete” alatt állnak az emberkéink:
6 pont lesz, amit el lehet foglalni. A pontokat egymás után tudjuk befogni. A térképen látható, hogy mikor, melyik pontot lehet majd befoglalni (bal oldalon a pontok, jobb oldalon az útvonal):
A védekezők, nem tudják visszafoglalni a pontokat ebben a stagebe. Minden egyes pont elfoglalása 5 perccel növeli az insta hosszát. (egészen ugye 45 percig)
A pontot nem közvetlenül a playerek fogják elfoglalni. Az elfoglalandó pont környékén lévő siege weaponöket kell elpusztítani. Ekkor a pont támadható lesz. Amint az támadható, megjelenik egy sapper NPC, aki utat tör magának az elfoglalandó terület fele:
A támadó félnek ezt a kis sapper NPC-t kell megvédeni és kísérni mindaddig, amíg elfoglalja a pontot. Az NPC stunnolható, rootolható, snarelhető, és healelni is lehet. Ha meghal a kis pöcs, akkor rövid időn belül respawnol és kísérhető újra. Addig respawnol, amíg nem sikerül bekísérni, vagy le nem ját a támadók ideje. A Sapper Greater Warddal van felszerelve.
Ez a folyamat addig tart, amíg a támadó fél el nem foglalja az egyik legközelebbi területet a palota kapuja előtt (a 2-ből, csak az egyiket kell). Amint ez megtörténik jön egy kis utánpótlás, ami segít, hogy szétszedjük a védekezők kapuját. Az utánpótlást is célszerű védeni. ;)
Amint sikeresen szétszedtük a kis kaput 2 percet kapunk, hogy a pq lootnak legyen ideje lepörögni és kivenni a cuccost.
Stage 2
Időtartam: 30 perc
Támadók feladata: Védjük meg a mi Warlordunkat vagy szedjük szét az ellenét.
A védők feladata: Védjük meg a mi Warlordunkat vagy szedjük szét az ellenét.
A lootra szóló lockout: körülbelül 44 óra
Röviden a védekező Warlord képes arra, hogy visszafoglalja a Stage 1-ben elvesztett pontokat. A Warlordokat lehet healelni és nem immunisak a CC-re. A támadó Warlordot nem érdekli, hogy ki rendelkezik az aktuális ponton, ő csak simán átmegy rajtuk, ő nem is foglal el pontot ebben a stageben. Ha a kettő warlord találkozik akkor elkezdik egymást gyepálni és addig tart ez, amíg az egyik megmurdel. A Warlordok Superior Warddal rendelkeznek.
Akkor ha az egyik Warlord eléri az ellenfél kapuját, vagy megmurdel a Warlord akkor a csata véget ér, és jön a PQ roll. Ha az idő lejár akkor nincs PQ roll.
Stage 3
Időtartam: 30 perc
Támadók feladata: Pusztítsd el az ellenfél királyát.
A védők feladata: Pusztítsd el az ellenfél királyát.
A lootra szóló lockout: körülbelül 68 óra
Ez az utolsó fázisa a city siegenek. Attól függően, hogy ki nyerte az előző staget az utolsó harc az alábbiak szerint alakul:
- Ha a támadók, akkor ellenfél király palotájában folyik a harc.
- Ha a védekezők, akkor a contested város főbejáratánál.
Amint a stage elkezdődik mindenki a saját realmjének a vezetője mellé teleportálódik és elkezdődik egyfajta szerepjáték. Ki lesz választva 4 champion a játékosok közül, és addig nem lehet a királyt sebezni, amíg a 4 champion életben van.
A championok az alábbi képességekkel leszenk felruházva:
- Excelsior Ward.
- Nagyobb sebzést osztanak.
- Nagyobb healt osztanak.
- Több életük van.
- Nem lehet guardolni őket, és ők sem guardolhatnak.
- Kevesebb damázst és healt kap „nem-champion” forrásból.
Megkapja a Building Reprisal nevő stackolódó buffot miután jól megnyomták, sebezték kritikálisan. Ezt maximum 6 secenként tudja eltolni, 10xesen tud stackolni.
Destrunál:
Kap egy abilityt: Plead to Tchar’zanek
Egy kis tornádó, ami okoz egy adag sebzést instant majd folytatja a a sebzést egészen 20 secig
Ordernél:
Kap egy abilityt: Petition to the Emperor
Jön Sigmar brutál kis támadása mely ugyanarra képes, amire a destru képesség is.
A championokat random választja, de biztosan olyan felosztásban, hogy 1 tank, 1 healer, 1 mdps és 1 rdps legyen benne.
- Tank (Black Orc, Chosen, Blackguard, Ironbreaker, Knight of the Blazing Sun, and Swordmaster)
- Healer (Shaman, Zealot, Disciple of Khaine, Runepriest, Warrior Priest, and Archmage)
- Melee DPS (Choppa, Marauder, Witch Elf, Slayer, Witch Hunter, and White Lion)
- Ranged DPS (Squig Herder, Magus, Sorcerer, Bright Wizard, Engineer, and Shadow Warrior)
Ebben a stageben nem lehet elfoglalni már a kontroll pontokat, minden egyes kontroll pont az alábbi bónuszt adja:
- 2%-al több damázs
- 2%-al több healing done
Amint a csempéink hallottak szegény királyt el lehet kezdeni csépelni. Ha az megmurdel az a developerek szerint a győzelmünket jelenti. Ebben az esetben a védekezők nem tudnak rezzelni, és az élve maradt király egy kis rendet vág az élve maradt ellen között. PQ roll.
Ha az idő lejár a támadó király visszavonulót fúj. Ekkor nincs PQ roll.
Áj lájk disz...
Nagyjából ennyi lenne. Elnézést ha egy kettő dolog nem egészen így lenne, ahogy leírtam, és esetleg hiányozna belőle, gyorsba fordítottam, és elég hosszú volt, de remélem azért a lényeg benne van.
Sok helyen el tudok képzelni bődületes bugokat, de nekem tetszik... ;) Forrás