Mostanában volt egy-kettő érdekesebb hír, ami a jövőbeli változtatásokról szól. A tipikus klasszbalansz változtatásokon túl figyelmet fordítanak a scenariokra, valamint a játék grafikáját is picit tovább csinosítgatják. A végjáték is állítólag változik. Nagyobb hangsúlyt fektetnek a PvE javítgatására is és nem utolsó sorban az UI-n is finomítanak majd állítólag. A kérdés természetesen az, hogy a változtatásokból, amiket terveznek mennyi megy majd élesbe ezek közül? Majd kiderül, de nézzük akkor, hogy miket is írogatnak mostanában...
1.3.5
A legtöbb változás, amiről szó van az állítólag az 1.3.5-ben fog valósággá válni. A következő patch így egy eléggé vegyes felvágott lesz belezsúfolnak annyit amennyit tudnak, és azt is amit nem. Ha nagyon megváltozik a city siege stage 2-es king kill-je akkor egy viszonylag nagyobb patchról beszélhetünk, de ha nem akkor ez a patch sem fog nagyobbat ütni, mint az eddigiek.
PvE
A legtöbb hangsúlyt állítólag a PvE részlegen a Tomb of the Vulture Lord instance-ban található bossok viselkedésére helyezik. Állítólag az idegesítő bugok eltűnnek majd, de gyanítom ez azt eredményezi, hogy lesz helyette másik, elképzelhető, hogy jóval nagyobb baki. ;)
Scenario
Hát a hírekből sokat nem tudunk meg, hogy mit akarnak itt kezdeni a dolgokkal fejlesztő barátaink, annyit árultak el igazán, hogy mint tudjuk bevezették az RvR fegyókat és off-hand-eket és ennek eredményeként megszaporodtak az sc-kben lícselő, afk-oló emberkék és, hogy ezen próbálnak majd valamilyen úton-módon változtatni. Kiváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből, milyen rendszert fognak erre kitalálni.
User Interface
Hát itt sem tudtunk meg olyan sok mindent. A Minimappel kezdenek majd állítólag valamit, hogy azon mindenféle állítgatás nélkül bármilyen körülmények közöt jobban tudjunk majd tájékozódni. Ennek örömére bevezetik majd a bizonyos "gutter"-eket, amelyek majd elősegítik ezt. Ezek állítólag olyan dolgokat vetítenek majd elénk, melyeket a minimapon még nem láthatunk, de jelzi őket már a térkép előre.
Grafika
A változás, mint a képről is remélem kitűnik a játékban található ruhák festését fogja érinteni. Állítólag a változás abban merül ki, hogy a megfestett részeknél ezentúl jobban figyelnek majd a színezés határaira, magyarul élesebbek lesznek a színek közötti átmenetek. Jobban el tudjuk majd a különböző színeket határolni egymástól. Nekem teteszett ez a régi rendszer is. Kiváncsi leszek, hogy élesben ez mennyire teszi szebbé az adott karaktert. Az óóó, de sájni beállítással is úgy voltam ez elején, hogy nem sok értelmét láttam, de el kell ismerni, hogy sokat dobott az a beállítás is a játék grafikáján itt-ott. Még egy példa:
Balance
Amiről még nem volt szó az, hogy a Marauder megkapja a dual-wieldet, és az Ironbreaker 3-as morale Gromril Plating-jét állítólag self-only (azaz csak maga az IB kapja meg az absorbot, a csapat tagjai nem) képesség lesz. (Link) Hát nem tudom, hogy mi lesz ebből is, mert, hogy az IB-k azok úgy fognak sírni, mint az éhes kutyák az is tuti.
City Siege
Hát pontos híreket innen sem kaptunk. Változtatnak rajta annyi biztos. A teszt szerókra már kiválasztották az arra érdemes guildeket, azok kötül, akik jelentkeztek, hogy kipróbálhassák mi is fog változni. Ezen guildek tagjai valamivel előbb okosodnak, majd ki az új változásokból.
Bug javítások
A jövőben kijavítják azt, hogy a felpakolt buffok a semmiből lehullanak az emberről, valamint az ismételten visszatérő keep ajtók bugosságát is javítják...
Hiszem ha látom...
Hát mindenki ismeri ezt a játékot, ismerjük az amcsikat is, így a változások szerintem csak abban az esetben lesznek biztosak ha azokat az ember már a saját szemével az éles szervereken látja viszont, de addig az ember csak sejtheti, hogy ezekből mi is fog megvalósulni. Természetesen temérdek mindent nem osztanak meg velünk a kedves fejlesztők, hogy mi az, ami még változni fog. Egyenlőre ennyi.
Jah és persze az armor rewamp is része lesz az 1.3.5-nek, mert a fejlesztő cimbik mindig mindent beváltanak, amit ígérnek... ;)