HTML

Sárkány Lovagrend

Warhammer Online. Karak-Norn szerver. Sárkány Lovagrend guild.

Friss topikok

  • Ében: Na ja... (2010.09.22. 09:30) 1.3.6 - RDPS Sovereign
  • Greatsogron: Lesz másik tactic, ami hasonlóan műxik... (2010.07.16. 07:25) 1.3.6...
  • Greatsogron: Na végre, örülök, hogy ez a blog is föléledt :) Magic DPS-nek is kipakolhatnák az új szetjét. (2010.07.14. 07:57) Back...
  • Bjar: Tényleg? akkor rosszul olvastam.. hm.. az más:) akkor majd gondolom leszek, ha kezdődik az év:) mo... (2010.07.09. 20:05) Guild invájt...
  • solat: @Selaris: img59.imageshack.us/img59/7660/zavarodott794.jpg némi cenzúra után :P (2010.05.29. 20:38) 1.3.5 - kisebb forró fix

Alliance - lehetőségek

Zavarodott 2010.04.30. 11:53

Nah hát előző alliancunkból a Coalition-ból azért léptünk ki, mert az egész úgy ahogy volt haldoklott. Az ithilmárosok szétszéledtek, aztán kiléptek az alliból, majd újból allit alkottak a korábban kilépett tagokkal. Megoldották a dolgokat rendesen. Most, hogy elhagytuk az allit általában egyetlenegy guild volt az, amivel "szorosabban" tartottuk a kapcsolatot, főleg ha king killről volt szó... Nézzük, akkor, hogy milyen lehetőségeink is lennének:

A napokban megkeresett engem Ithilien (Blazius) az Elysium guild vezetője, hogy valószínúleg új alliance fog alakulni köztük és a Blade and Quill között, elképzelhető, hogy egy-kettő kisebb guild is csatlakozik hozzájuk. Ithilien kérdezte, hogy nincs-e kedvünk részt venni az új ally megalakulásában.

Közben a tegnapi napon megkeresett minket a szerver másik magyar guildje a Sün Légió, hogy nem gondolkodunk-e el azon, hogy szövetségbe lépjünk velük. A Sün Légióba állításuk szerint átlagosan 7-9 tag van online, ha velük alkotnánk szövetséget az azt jelenti, hogy körülbelül 1 partyval többen lennénk ha akarunk valami organizáltabb harcot tolni.

Az Elysium és a BandQ nagyobb guildek, általában kettő-kettő partyt ki tudnak állítani, magyarul akár egy egész wb-t is, de rosszabb esetben is 3 partyt. Ők természetesen nem magyarok. Korábban csak ez a kettő guild segített nekünk king killeknél. Ha ők összeállnak fennáll a veszélye annak, ha nem lépünk allyba velük, hogy minket jobban fognak "hanyagolni" ezek után.

A kérdés tehát adott vagy csatlakozunk egy international allyhoz, amivel jóval ütőképesebb egységet tudunk alkotni, legalábbis első ránézésre, vagy megalkotjuk a magyarok szövetségét, amiben annyi pozitívum van, hogy magyarok. Sajnos jelen esetben ezt én így látom.

Nem titkolom a saját véleményemet a BandQ és az Elysium több alkalommal segített nekünk. A Sün Légió egy magyar guild, melyben a tagok viselkedése is néha elég furcsa úgyszólván. Az új patch után elengedhetetlen lesz, hogy egy olyan allyhoz csatlakozzunk, amely képes arra, hogy egész wb-t kiállítson, valamint nagyon sok tagunk szeret oRvR-zni is és ott is sokat számít a létszám. Én az Elysium bagázsára teszem le a voksom. Nem mellesleg velük már jó viszonyban vagyunk, ne hagyjuk ezt csak úgy elveszni... De ez csak egy ember... ;)

Címkék: alliance

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarkanylovagrend.blog.hu/api/trackback/id/tr561964027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Selen 2010.04.30. 12:19:50

Nekem az Elysium és Blade and Quill banda egy fokkal jobban bejön.
Ez van, Sprite.

solat 2010.04.30. 13:45:14

Elysium és Blade and Quill
Ami a Sün-t illeti, elég vegyes a véleményem. De ha már Acél kapott egy újabb esélyt, akkor ők is kaphatnának a klánba. Annak, hogy ők Allyba csatlakoznak hozzánk értelmét nem látom, mert ha maximum 10 fő aki aktív náluk, akkor jobban járnánk, ha beolvadnának a klánba, így többen lennénk online és lenne értelme az oRvR-nek. Ha megint nekiállnának szívózni, mint anno, akkor C'est la Vie, Hon és az Officerek teszika dolgukat.

Zavarodott 2010.04.30. 14:15:12

Az összeolvadást én annyira nem erőltetném...

Kolompár 2010.04.30. 14:34:49

E+BnQ, illetve ha gondolják a sünök akkor csatlakozzanak oda. semmi jót nem hallottam még a sünökről, úgyhogy egyáltalán nem szimpatikus számomra az összeolvadás gondolata.

toxikus 2010.04.30. 14:46:34

mindegy:) title: egomaniac :D

Ryek 2010.04.30. 18:48:04

Sziasztok.
Először szeretnék tisztázni pár dolgot. A beolvadás gondolata egy pillanatig sem volt megfontolás tárgya. Nektek is, nekünk is megvannak a magunk szokásai, amikhez nyilvánvalóan ragaszkodik mindkét fél. Mi nem tudnánk létezni egy annyira szabályozott és hierarchikus rendszerben mint a tiétek, ti meg valószínűleg nem bírnátok a mi egyenlőségünk és szabadelvűségünk. Az, hogy egyesek "semmi jót nem hallottak" a sünökről, vagy nincsenek rólunk jó véleménnyel anélkül, hogy bármelyikük is beszélt volna velünk két mondatnál többet sajnálatos, de ez van. Talán ez is valami magyar szokás, mint a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállás.

Az alliance gondolata pusztán a magyarok összefogására irányult feltételezve, hogy rendelkezünk a korábbi nézeteltérések figyelmen kívül hagyásának képességével. Igen, mi többnyire csak egy party vagyunk, és ha pusztán érdekeket nézünk valóban nem sok. De most őszintén ti olyan sokan, vagy olyan jók vagytok hogy ennyivel különbek lennétek nálunk? Mindegy. Én és sünök jót akartunk, és kivételesen nem folytatni az általános gyűlölködést ahogy az az online társadalomban már megszokott.

Egyébként a sünök rendszeres olvasói a sarkanylovagrend.blog.hu-nak, sok hasznos és érdekes dolgot találni itt. Csak így tovább.

Ryek voltam egy a sünök közül.

Zavarodott 2010.04.30. 19:55:59

Üdvözlet Ryek! Örülök, hogy leírtad a véleményedet és a gondolataidat. Azt szeretném tisztázni, hogy nem vagyunk jobbak mi senkinél, mi is csak játszuk ezt a játékot, és én is a véleményemet írtam le. Mi körülbelül 15en vagyunk online, rosszabb napok 10, jobbak 18. Igen, az összeolvadás szerintem sem jó ötlet, ahogy Te is írtad. Gyűlölködni nem is szándékoztam. Egy mondatot írtam Rólatok, mert nem nagyon ismerlek Titeket, de ha bántó lett volna utólag is elnézést kérek. Az alliance-ot pedig én próbáltam úgy nézni, hogy a guildben lévő emberek érdekeit is figyelembe vettem.

Igen, jó lenne egy igazi, erős magyar alliance, de ha international guildben nagyobb eséllyel tudunk emberkéket találni, akkor jelen esetben ez az opció számomra jobban tetszik. Attól függetlenül, hogy esetlegesen nem egy alliance-ba kerülne a kettő guild, attól még "szorosabb" kapcsolat lehet közöttük, de ez majd a későbbiek során tisztább lehet.

Remélem továbbra is megtartjátok jó szokásotokat és benéztek ide. Kommenteljetek is legalább látom, hogy ki nézi az oldalt... ;) Üdv Nektek!

solat 2010.04.30. 20:59:49

@Ryek: én sem bántásnak írtam. Mindenkinek meg van/volt a maga balhéja, lásd Acél esete. Kapott tőlünk még 1 esélyt és tényleg megváltozott, visszafogta magát.

Ami az Ally-t illeti, az is megoldás lehetne, hogy mind a két klán menne International Ally-ba. Viszont a TeamSpeak/Ventri akkor kötelező lenne(megszavazni melyik), mert hiába van Kalendár a játékon belül, jópárszor csak 1 felvetett kósza gondolatból lett TotVL meg a többi insta.

Kolompár 2010.04.30. 22:48:23

@Ryek: "Az, hogy egyesek "semmi jót nem hallottak" a sünökről, vagy nincsenek rólunk jó véleménnyel anélkül, hogy bármelyikük is beszélt volna velünk két mondatnál többet sajnálatos, de ez van. "

Sajnálom, ha megsértettem az érzéseid, nem volt szándékomban "onlájn gyűlölködni", csak leírtam a gondolataim a beolvadásos pletykával kapcsolatban, amihez továbbra is tartom magam.
Alliance ellen semmi kifogásom nem lenne, de ha van jobb lehetőség akkor evidens, hogy azt támogatom.

Selen 2010.04.30. 23:56:28

Ryek azt nem mondta senki, hogy különbek lennénk bárkinél.
Am nekem már egy jó ideje semmi bajom veletek. ;) (Egész pontosan csak egy emberrel van bajom a magyarok közül, de majd elmúlik vmikor.)
A legértelmesebb szerintem is az lenne amit Zoei írt.

Na mind1. Ezt úgysem én fogom megoldani :D

crawy 2010.05.01. 10:14:21

Egy erős guild kell, erős vezetéssel. Haverokkal lehet csapatban is játszani. A játék kezd úgy alakulni, hogy vége lesz itt az organizálatlan, eszetlen rohangálásnak.

Ryek, én ha jól emlékszem, te mindig is az 1 csapatos rvr-t preferáltad. Ennek hamar vége lesz...

Greatsogron 2010.05.01. 10:41:02

Én arra szavazok, hogy menjünk a Sünökkel. Eszti játszott velük többször, és azt mondta, normálisak.
Amúgy meg kurvára semmi értelme bemenni egy international alliancba, amikor a guild fele annyit se tud kinyögni angolul, hogy "I am RR akármennyi", szal tök jó, hogy tudnánk menni királyt ölni az Elysiummal meg a Blade & quillel, de mostmár nem olyanok lesznek a king killek, mint eddig, szerintem sokkal több csapatmunkát fognak igényelni. És ha mi fönt vagyunk átlag 15-en esténként, ők meg mondjuk 9-en, akkor az pont 1 wb. A másik dolog, hogy úgy hallom, azok a playerek, akiket elküldtünk emiatt az új "nem invelünk 30 alatti embert" szabály miatt, azok odamentek, tehát idővel ők remélhetőleg hasonlóan népes guild lesznek mint mi. Szóval örülök, hogy Z jóban van az Elysiumosokkal, meg akárkikkel, de king killre addig is tudtunk menni velük, amíg nem voltunk alliance-ban, szal gondolom ezután is, ha erre szorulnánk rá, viszont általános orvr-hez és hasonlókhoz totálisan alkalmatlan lenne ez a dolog, mivel azt régen sem csináltuk velük, amíg alliance volt. Szóval egyértelmű, hogy ha bármilyen szinten ki akarjuk használni az alliance adta lehetőségeket, akkor kikkel kell tartanunk.
Uff, én beszéltem.

Greatsogron 2010.05.01. 10:45:05

Ja, azt meg tudom, hogy Fyreny egyszer ráneedelt valamire, amire nem kellett volna, ez hülyeség volt részéről, mert meg kellett volna értenie, hogy jobb, ha megbeszéljük a lootot, mintha mindenkinek random esnének a cuccok, és egy idő után mindenkinek lenne egy-egy fél szetje, amivel szart sem ér, ahelyett, hogy valakinek meglenne a teljes, de igazából ez tök8. Max aki nem akar, az nem megy velük instázni. De mivel a guild legnagyobb baja szeritnem úgyis az, hogy "nem megyünk rvr-be, mert nincs egy WB-nk, és ott csak zerg van", ezért szerintem ha velük lépnénk szövetségre, akkor ezt lehetne orvosolni, orvr-ben meg max ráneedel a royalra, hú de nagy dolog.

Kolompár 2010.05.01. 10:55:12

@Greatsogron:
"Amúgy meg kurvára semmi értelme bemenni egy international alliancba, amikor a guild fele annyit se tud kinyögni angolul, hogy "I am RR akármennyi""

Az az igazság, hogy ez elég szomorú .

solat 2010.05.01. 11:07:25

@Greatsogron: pont ezért mondtam, hogy mindkét klán menjen az International Ally-ba. Az meg nem kifogás, hogy vki nem tud angolul, szól TS/Ventri vagy privi amit szeretne közölni és az angolul tudók beírják(Zavarodott, Hontalan, Krein, jómagam és a többiek). De mivel az Elysiumosok meg a BnQ-sok sem teljesen angolok, ezért nem várják el senkitől, hogy tujon angolul(chat-en is azt írják, hogy aki tehet, menjen fel Ventrire, nem pedig, hogy mindenki).

Én még mindig tök fölöslegesnek tartom a CSAK magyar Ally-t. Ha nem tartjuk a kapcsolatot a többi klánnal, egy idő után le fogják szarni a fejünket és baszhatjuk a King killt, az oRvR-t és az instákat, ha éppen nem vagyunk/lennénk elegen Online hozzá. Nemhogy 8. bosst, még Colossus-t sem öltünk és ahhoz nem 6 fős parti kell, hanem 1-1,5 WB.

Greatsogron 2010.05.01. 11:11:23

@Kolompár: Szomorú vagy sem, nincs benne a guild szabályzatban, hogy mindenki társalgási szinten beszéljen angolul. És ezen változtatni szerintem nem is nagyon lehet.

Greatsogron 2010.05.01. 11:14:05

@Zoei: Hát én eddig amikor voltam king instában egyszer, akkor sem azért kerültünk be a wb-be, mert allianceba voltunk, mert nem voltunk. Hanem azért, mert Zaki jóban volt velük, nekik meg kellett még ember a wb-be, és behívtak minket. Ehhez nem kell alliance. Leszarhartják a fejünket, de ha kell nekik ember, akkor kell, és hívni fognak az idők végezetéig. De orvrbe hányszor hívtak? 0. Ennyi. Pedig az számít.

solat 2010.05.01. 11:20:07

@Greatsogron: Khmmm... Csak hogy idézzek azokból a napokból, mikor a szeróra jöttünk és King napon embereket kerestek a WBk-be: Az Alliance-unk tagjai elsőbbséget élveznek, majd ha nem lesz elég a jelentkező, akkor veszünk be a pugból is. Namost ez volt a Coalition.
Engem pl nem 1x, nem 2x hívott már a Wb-jébe Blazius/Ithilien és Torybasher is ha éppen nem volt partim oRvR-be és észrevették, hogy mellettük rohangálok.

Greatsogron 2010.05.01. 11:29:11

@Zoei: És alliance-ba vagyunk velük? Nem. Hát akkor? Amúgy meg elhiszem, hogy az alliance tagok elsőbbséget élvetek. De ha nálunk van 15 online ember átlagban, náluk meg 9, ahogy mondják, akkor ez szerintem baromira egy full WB. Ok, lehet, hogy nem lesz meg mindig, meg tény, hogy amúgy mindkét guild beléphetnek egy international guildbe, de akkor is, alapban bennük látom azt a lehetőséget, hogy a guild nyer bármit is, ami most nincs meg.
Most sokkal inkább ellenségeskedés van a két guild között, amit pár ember még gerjeszt is nálunk. Ők tettek egy gesztust, fölajánlották a dolgot, ami szerintem jó is lenne, aztán pofán lehet köpni őket, de utána kár lenne azt mondani, hogy velük nem lehet együtt játszani, mert ilyenek meg olyanok.
Anno amikor a szerverváltásról volt szó, és szorgalmaztam, hogy dumáljuk meg a Hereticesekkel, hogy úgy váltsunk, hogy alkalomadtán át tudjunk menni egymáshoz játszani, sokan ellenezték a dolgot, mások meg leszarták, de végülis jó lett, hogy így csináltuk. Igaz, hogy azóta már nem sok ex HR-es játszik nálunk rendszeresen, de lett kontsans emberünk Pacsó személyében, aki jó játékos, meg lett volna Nicon is, de ő bizonyos okok miatt otthagyott minket, és az is milyen feeling, amikor Levi bejön néha osztani az észt egy kicsit (főleg a múltkori piramis 8-as boss alatt :D). Pedig nekik is mondhattuk volna, hogy kapjátok be, ide ne gyertek, de jó lett az volna?!

Ryek 2010.05.01. 11:36:00

@crawy: Örülök neki hogy vannak emlékeid rólam bár nem tudom miért preferáltam az egy partys rvr-t. Az én emlékeim szerint az Unknownt nem én vezettem, így ott nyilván nem az en döntésem volt bármit is csináltunk, de nem is nagyon tudnék mire visszaemlékezni, hiszen a Heretic és az Unknown között mindig volt feszültség. Mivel én alapból Unknown tag voltam nem tudom, és nem is érdekel miért volt a széthúzás. Elfogadtam és játszottam a saját guildemmel. Hogy az order oldalon egy partys felállást támogatok? Én nem így mondanám, egyszerűen a létszám ezt engedi. Elvégre mi csak egy party vagyunk, akarhatom én a sünseregek százait is, akkor is csak 6-8 emberből gazdálkodhatunk. Orvr-ben is meg lehet élni warband nélkül mellesleg, csak meg kell válogatni hol és mikor veheted fel a harcot, az amúgy vastag létszámfölényben tomboló destroval szemben. Plussz én rühellem a 100vs200 zerg közbeni állóképet ahol a létszámon kívül és a tömegben aoe spammelő egyedek darabszámán kívül nem sok számít. Meglehet ez az én hibám de ebben nem sok kihívást vagy élvezetet találok és talán ezt mondhatom a többi sün nevében is. A destrot megkerülve befoglalni egy jól védhető bo-t vagy egy belső várat ésszel megtartva ahol a többszörös túlerő kevésbé számít, nagyjából ez a kevesebb embert felvonultató oldal használható eszköze. Szoktunk rvr-ezni ha nincs ember hatan, ha van wb akár többen is. Lehet az én memóriám rossz, de feltétezem ha én nem ismerlek annyira, hogy emlékeimből véleményt formáljak rólad vagy alkalmazott módszereidről, akkor te sem ismerhetsz engem annyira, hogy ismerd az én vagy a sünök viselt dolgainak mozgatórugóit. Teóriái persze mindenkinek lehetnek, de csak azért hogy a sünök és a sárkányok közötti esetleges együtműködés közé éket verj, nem szükséges írnod.
Ja igen és egy guild nem lesz attól erős, hogy vasmarokkal uralkodik egy vagy több fő az egyébként játékot élvező/élvezni akaró emberek fölött. Hiszem, hogy egy erős guild/alliance alapja az egység és együttműködés képességének kérdése.
Fejetlen rohangálás mindig volt és lesz is, ha lejárt az ideje ha nem. Az új rendszer valóban véget vet az egy partys megoldásoknak, legalábbis a király ölésének idejére. Mivel a sárkányok sincsenek alliance-ban ezért gondoltuk hogy kezdeményezzünk mi. Ha Hontalan említi, hogy tárgyalásban vagytok több guilddel is akkor is mondtam volna csináljátok bátran. Én személy szerint, a saját embereim el tudom rakosgatni red guard/crimson és ha megerősödik újra az exodus akkor exodus wb-kbe királyölés idejére. Az alacsony létszámnak is vannak előnyei. Eddig is bejutottunk királyt ölni (már aki hajlandó volt hajnalok hajnaláig maradni), ez későbbiekben sem fog változni.

Ryek

Greatsogron 2010.05.01. 11:46:09

"Ja igen és egy guild nem lesz attól erős, hogy vasmarokkal uralkodik egy vagy több fő az egyébként játékot élvező/élvezni akaró emberek fölött. Hiszem, hogy egy erős guild/alliance alapja az egység és együttműködés képességének kérdése."

/agree
Régen is így működtünk, és most is ezt preferálnám.

Ében 2010.05.01. 12:08:31

Eddig is voltunk már többször nagy guildek alliancében és nem azért nem játszottunk velük, mert nem tudtunk angolul, hanem egyszerűen nem.
Hon is mindig azt mondja, hogy ha valaki többre akarja vinni, akkor nincs harag és menjen másik guildbe, de Ő magyarokkal szeretne játszani.
Én úgy gondolom, hogy semmivel nem leszünk jobbak ha nemzetközi alliba megyünk, mert az eddigi belépéseinknek is kilépés lett a vége, többnyire közös játék nélkül ha jól emlékszem.
Én játszottam együtt Ryekékkel és semmi probléma nem volt soha.
A régi dolgokhoz annyit fűznék, hogy ott azért Acél még a "nem visszavett" korszakában volt és ha én újként belépek valahova, nem ismerek senkit, nem tudok 1-2 dolognak az előzményét és ott leüvöltik a fejemet, akkor egészen máshogy állok utána az egész társasághoz.
Én akkoriban nem sokat játszottam, és csak az általatok elmondottakból tudtam mi történt. Viszont utána Acél felém is kimutatta a foga fehérjét, így már egészen máshogy állok a dolgokhoz.
Annyi a lényeg, hogy én szeretek velük partyzni és ott is jó a hangulat ventrin. Jó a csapatjátékuk és szerintem együtt sokra vihetnénk.
Nőnek fel a kis karakterek, nem lesz gond kiállítani egy wb-t sem.

Zavarodott 2010.05.01. 12:24:01

Sogron a king killeknél azért nem volt gond eddig, mert mi, páran tartottuk ezekkel a guildekkel a kapcsolatot és bekerültünk, ha leszartuk volna a fejüket nagyon sokan nem kerültek volna king kill közelébe. Most pont ők hívnak allyba minket. Ha azt nézzük, hogy melyik guilddel vagyunk szorosabb kapcsolatba, melyik guildek adtak nekünk többet, egyértelmű a válasz. Nem csak én vagyok jóban ezekkel a guildekkel, ahogyan Te fogalmaztad, hanem guildünk több tagja is. A Sünöket meg nem nagyon ismerjük, tehát adott volt az én véleményem.
Ryek visszatérve a dolgokra én is nagyon jóban vagyok az Exodussal, akár mi is mehetnénk velük, sőt... ;

Zavarodott 2010.05.01. 12:28:45

@Greatsogron: "Régen is így működtünk"??? Ha most úgy érzed Jéger, hogy vasmarokkal uralkodik a guildben egy vagy több fő, akkor én azonnal visszaadom officerségem és helyettem jöhet bárki, aki érez magában annyit, hogy csinálja...

Greatsogron 2010.05.01. 12:38:34

@Zavarodott: Én csak arra céloztam, hogy nem értek egyet az invelési szabályokkal még mindig, mint ahogy már régen is ezt kifejeztem.

Greatsogron 2010.05.01. 13:18:11

Beszéltünk Z-vel TS-en, majd megkérdezi Balsiust vagy kicsodát, hogy jöhetne-e alliance-ba a Sün velük és velünk, és amennyiben igen, és a Sün is úgy akrja, akkor össze tudunk hozni egy nagyon erős csapatot :)

Ryek 2010.05.01. 16:57:06

@Zavarodott: Egy pillanatig sem vontam kétségbe, hogy képesek vagytok helyet találni király ölős wb-ben, pusztán jeleztem, hogy alliance nélkül is képesek vagyunk megoldani a dolgot, ahogy mint fentebb írták ti is.
Amugy nekem egy full tyrant jobban mozgatja a fantáziám mint a sovereign set (ami egy kicsit túl van misztifikálva szerény véleményem szerint).

Zavarodott 2010.05.01. 17:44:13

Nekem nem kell Sovereign, és a játékban nem a sovereign, hanem a tyrant van inkább "misztifikálva". Meg lehetne oldani ally nélkül is, de az lenne a legjobb ha mondjuk mind a kettő guild ugyanabba a nagyobb allyba csatlakozna. Szerintem...
süti beállítások módosítása